×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رزمایش «کمک مؤمنانه» در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز طی گفتگو؛ با خبرنگار این رسانه خبری فعال؛ در منطقه سیستان، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و ماه مهمانی خدا به تمامی مؤمنان، از در شرایط متفاوت امسال به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به دقت توجه نموده و همچنان مراقب اوضاع آلوده مخصوصا در اماکن عمومی شلوغ و پرتردد باشند.
وی در ادامه از عموم مردم مرزدار و غیور شهرستان نیمروز خواست با شرکت در رزمایش «مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه» که به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری و همدردی با اقشار محروم جامعه در گستره جغرافیایی این شهرستان در حال انجام است بپیوندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد راشکی، همچنین گفت:
تمام جهان امروز در تب شیوع ویروس مهلک کرونا می‌سوزد و این یک امتحان سخت است؛ مردم ما ثابت کردند که با حفظ روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در سایه وحدت و همدلی می‌توانند تمامی مشکلات؛ حتی کمبودهای ناشی از اتفاقات جهانی را مرتفع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قرارگاه مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با هدف خدمت‌رسانی کریمانه و بی منت و منسجم و با پرهیز از موازی‌کاری کار خود را آغاز کرده‌است. و امیدواریم با بهره گیری از سیره مولود نیمه رمضان و کریم اهل بیت علیهم السلام؛ و نیز با پیروی از راه و روش شهید رمضان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام به بهترین شکل ممکن این کمک‌ها به دست صاحبان واقعی و اقشار محروم َجامعه که قبلا توسط هسته‌های اجتماعی متشکل از فعالان نیکوکاری و اجتماعی و رابطان فرهنگی و ائمه جماعت مساجد و پایگاههای بسیج، در تمامی بخشها و روستاها شناسائی شده‌اند؛ برسد، و گوشه کوچکی از مشکلات مردم به این طریق مرتفع شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.